nulltutor/bat-yam/411433
ID: 411433

בת 42 מבת ים, אמא לארבעה ב"ה, בעלת תואר ראשון בכלכלה מנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. בעלת ניסיון תעסוקתי בתחום הפנסיה וכיום בתחום הכספים במשרד הבטחון בתל אביב. בעבר העברתי שעורים פרטיים במתמטיקה בעיקר לתלמידים מתקשים. הצלחתי לקדם ילדה בכיתה ט שלא ידעה את לוח הכפל לבגרות 3 יח"ל בציון 90. סיפוק גדול. אני מקדמת גם את הילדים שלי באופן אישי בלימודים וב"ה כולם מצטיינים.

כלכלנית במשרד הבטחון בעלת ניסיון לימוד אישי במתמטיקה במסגרת שעורים פרטיים. סוד ההצלחה טמונה ב-50% אמונה המסוגלות וחצי השני הוא התמדה והשקעה.

מחפש עבודה
מורה פרטי/ת

שכר: גמיש

מקצועות בית הספר
מתמטיקה
אנגלית
לוח זמנים שבועי
ת. תחילת העבודה מיד
בוקר
צהריים
ערב
לילה
א
ב
ג
ד
ה
ו
ש
מקום הלימוד
item
בבית המורה
item
בבית המעסיק
item
אונליין
עבודה עם טווחי גילאים:
item
3 - 5
item
6 - 10
item
11 - 15
item
16 - 17
item
מבוגרים
הכישורים שלי
הכנה לבחינות
בית ספר יסודי

השכלה

תואר ראשון
פרטים נוספים
עדכון: 24 Apr • הצטרף ב: פברואר 2024
featureלא מעשנ/ת
featureשמירת כשרות
featureרישיון נהיגה בתוקף
featureיש לי ילדים משלי
מִין: נקבה
הוכחת בדיקה משטרתית: כן
אזרחות: ישראלית
שפות: אנגלית

הצעות נוספות עבורך

504 פרופילים דומים

Raphael G.

גיל
40
מעל
10
שנות ניסיון
בעל ידע רב בתיכנות. ידע בפיננסים. ניסיון בהעברת שיעורים פרטיים במקצועות ריאליים לכל הגילאים עובד בהייטק כ 15 שנה, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה. בעל ניסיון רב בהעברת שיעורים פרטיים.
עוזרתלי - מורה פרטי ב-נתניה - קרן ש.

קרן ש.

גיל
43
היי, שמי קרן, ואני בת 43 מנתניה, אם חד הורית ל3 ילדים מהממים בני 11-15. אני עובדת בדיור מוגן עם קשישים כמו 14 שנים, ויש לי פנסיון כלבים בבית. אשמח לשוחח ולשמוע במה אוכל לעזור, ונבדוק אם זה מתאים. יש לי 3 ילדים מצטיינים בכיתות ו'+ח'+ט'. אני עוזרת להם ומלמדת אותם נושאים שהם מתקשים איתם, בעיקר במקצו

אתי ש.

גיל
42
מעל
7
שנות ניסיון
אתי, נשואה ואמא לשני ילדים- יחד בן 11 וחצי וילדה בת כמעט 3. מורה בתיכון לחינוך מיוחד ( כיתות תקשורת בעיקר). אוהבת מאוד לטייל, לבלות עם המשפחה. מורה לחינוך מיוחד, בעלת ת.הוראה לילדי היסודי כיתות א-ו ( מלמדת שפה, חשבון ואנגלית) בנוסף מלמדת בתיכון את מקצועות ההיסטוריה והאזרחות וחינוך מיוחד בכל הגילאים