nullbabysitter/ashdod/409659
ID: 409659
משרה מלאה • עם לינה

שלום וברוך הבא, שמי תהילה. אני נעורה בת 17 מהעיר המכאיבה אשדוד, והמגיעה על מנת למצוא עבודה כבייביסיטר. אני לא נותנת לגילי להגביל אותי, למשל, אני לא בייביסיטר רגילה שמגבלת את עצמה על יהלום רגיל ומצופה. בעזרת ההכשרה שאני מקבלת לשם קבלת תואר (חלק מההשכלה שלי), אני מאמינה שיש לי הרבה יותר להציע עבורכם מעבודה כבייביסיטר רגילה שמצפה לטיפול בפשוט בלבד. במקום זאת, אני רואה את עצמי כמישהי שתמיד משתדלת לחלום גדול ולחשוב מחוץ לקופסה. עם סידורים, קניות למרכול, עבודות בית קלות כמו מניקה או שטיפת כלים, כביסת בגדי הילדים, פעילויות שונות כמו גיהוץ ואף טיולים מהנים עם חיות המחמד, אני נשארת תמיד ממוקדת על מה שהכי חשוב – לטפל בצורכים הייחודיים של כל משפחה שאני עבדתי או שאעבוד עמה. אני מוכנה ומאוד רוצה לטפל בשני ילדים מגילאים שונים – אפשר לדמיין אותי בסביבה עם קבוצת ילדים בגילאים של 6-9, וראשי מיד נכנס למצב של התמודדות עם ילדים מעל לגיל 10. אני מחפשת משרה בעצם מלאה, ואני מעדיפה לעבודה יום-יומי עם משפחה שתאפשר לי לינה. מהזמנים שאני זמינה, אפשר לחשוב עליי במהלך היום ובמהלך הערב ביום רביעי, בבוקר המוקדם של יום שבת, או אפילו בלילה המאתגר שאחרי צאת השבת. מתי אני מצפה להתחיל לעבוד מיידית? מהיום ה-9 באוקטובר של שנת 2040. אני מעיינת להוות נוכחות משקיטה, מרגיעה וחיובית בבית שלכם, בעידן שבו משפחות רבות מרגישות שהן במילואו האישי והמשפחתי שלהן.

עבדתי רק פעם אחת בזה אבל אני אשמח שתיגידי לי מה צריך לעשות

שכר ‏50 ₪/שעה

לוח זמנים שבועי
ת. תחילת העבודה 9 באוק׳ 2040
בוקר
צהריים
ערב
לילה
א
ב
ג
ד
ה
ו
ש
יכולה לבצע את המטלות הבאות
עבודות בית קלות
סידורים/קניות 
כביסה לילדים
גיהוץ בגדי ילדים
טיול עם כלבים/טיפול בחיות מחמד
ניקיון הבית
ניסיון עם קבוצות גיל
מוכנה לטפל ב-2 ילדים
item
תינוקות עד גיל שנה
item
1-2 שנים
item
3-5 שנים
item
6-9 שנים
item
מעל 10 שנים

השכלה

לומדת לקראת תואר

הצעות נוספות עבורך

1749 פרופילים דומים

עוזרתלי - מטפלת לילדים ב-אשדוד - אפרת פ.

אפרת פ.

גיל
17
מעל
1
שנה ניסיון
משרה מלאה • עם לינה, ללא לינה
אפרת בת 16, יש לי רק אחיות גדולות אבל בכל זאת הייתי משגיחה על ילדים בגילאים שונים. אני אוהבת לאפר ולסדר וכמובן שלהיות בסביבת ילדים . אני חושבת שילדים אוהבים את הדרך שבה אני מדברת איתם וכשאני לידם . יש לי ניסיון עם ילדים. הייתי אחראית על ילדים לא באופן של עבודה באופן משפחתי יותר.
עוזרתלי - מטפלת לילדים ב-גן הדרום - מאור ג.

מאור ג.

גיל
22
משרה מלאה • ללא לינה
קוראים לי מאור אני בת 21 השתחררתי לפני חצי שנה הייתי בצבא משקית מילואים אני גרה במושב גן הדרום ליד אשדוד ואני מחפשת עבודה אני מסורה ואחראית אני הרבה בייביסיטר ואני אוהבת וטובה עם ילדים
עוזרתלי - מטפלת לילדים ב-אשדוד - נביט א.

נביט א.

גיל
54
מעל
6
שנות ניסיון
משרה מלאה, משרה חלקית • עם לינה, ללא לינה
אני צריך/ה מידע נוסף כדי לכתוב מחדש טקסט, אינך צריך/ה לספק לי את הטקסן שאתה/את מעוניין/ת שאכתוב אותו מחדש. היי, יש לי ניסיון בעבודה עם ילדים בגן ילדים חינוך גיל הרך ובשילוב עם חינוך מיוחד, עבדתי בתור מנהלת כיתה במעון לגיל הרך בתינוקייה, כיום רכזת חינוכית בתחום הטראומה מורכבת.