nulltutor/petah-tikva/404606
ID: 404606
עוזרתלי - מורה פרטי ב-פתח תקווה - ספיר ג.

ספיר ג.

גיל
27
מעל
8
שנות ניסיון

אני ספיר, בת 26 מפתח תקווה. דודה ל14 אחיינים, התפקיד הכי חשוב בחיי. עובדת כמורה פרטית לילדים בגילאי היסודי. בין התחביבים שלי ספורט ורכיבה על אופניים, משחקי קופסה ופאזלים, גיאוגרפיה, מפות ושפות. חובבת מושבעת של אטלסים :)

בעלת ניסיון רב בשיעורים פרטיים לילדים בגילאי היסודי. העברתי שיעורים פרטיים לסירוגין ב8 השנים האחרונות במסגרות שונות. בעלת תקשורת טובה עם ילדים ומבלה איתם את רוב זמני. הילדים שלימדתי לאורך השנים הגיעו להישגים טובים, גם במבחנים ובשיעורי הבית וגם בגישה ללימודים והתמודדויות עם כישלונות. הרבה ילדים מאמינים שהם לא מסוגלים ללמוד, ובקושי הזה חשוב לי לגעת בלימוד. לשים דגש על ההצלחות הקטנות ולבנות את הביטחון העצמי שלהם. הלמידה איתי היא רגועה ובאווירה חיובית. מתחילים מהבסיס ומשם מתקדמים בקצב שתואם את ידע התלמיד/ה. אני מנוסה עם הפרעות קשב ולקויות למידה ויודעת איך לפרק את החומר הלימודי ולהעביר אותו בצורה יותר מפושטת, בתור מישהי שלמדה בתיכון ללקויות למידה ועברה את הבגרויות בהצלחה.

מחפש עבודה
מורה פרטי/ת

שכר ‏100 ₪/שעה

מקצועות בית הספר
מתמטיקה
אנגלית
ספרות
גאוגרפיה
היסטוריה
לוח זמנים שבועי
ת. תחילת העבודה מיד
בוקר
צהריים
ערב
לילה
א
ב
ג
ד
ה
ו
ש
מקום הלימוד
item
בבית המורה
item
בבית המעסיק
item
אונליין
עבודה עם טווחי גילאים:
item
3 - 5
item
6 - 10
item
11 - 15
item
16 - 17
item
מבוגרים
הכישורים שלי
הכנה לבית הספר
בית ספר יסודי

השכלה

השכלה תיכונית
פרטים נוספים
עדכון: היום • הצטרף ב: מאי 2016
featureלא מעשנ/ת
featureמסתדר/ת עם חיות מחמד
מִין: נקבה
אזרחות: ישראלית
למועמד זה יש פרופילים אחרים

הצעות נוספות עבורך

513 פרופילים דומים

עוזרתלי - מורה פרטי ב-רמת השרון - שירן ש.

שירן ש.

גיל
27
מעל
4
שנות ניסיון
עם המון סבלנות, רגישות ותשומת לב:). כיום סטודנטית באוניברסיטת תל אביב מלמדת באופן פרטי ילדים בגילאי יסודי -תיכון ספרות, לשון, היסטוריה, מתמטיקה, ביולוגיה, כתיבה ואומנות. בעלת הכשרה מקצועית בלימודי משחק, קולנוע וספרות

תהילה צ.

גיל
24
מעל
2
שנות ניסיון
היי אני תהילה עוסקת בחינוך כבר 5 שנים. כיום עובדת בהוראה כמו כן אני בעלת תעודה של הוראה מתקנת. אשמח לעזור לילדכם להצליח! מלמדת היסטוריה לבגרות, מורה להוראה. מתקנת ומותאמת מלמדת ספרות וגיאוגרפיה לחטיבה ויסודי
עוזרתלי - מורה פרטי ב-רמת גן - ספיר נ.

ספיר נ.

גיל
27
מעל
10
שנות ניסיון
בת 27 סטודנטית שנה ג׳ בתואר ראשון בביולוגיה. בעלת ניסיון של שנים במגוון מקצועות לגילאי יסודי, חטיבת הביניים ותיכון. אני נהנת ללמוד ובעיקר ללמד. בדגש על טכניקות למידה, שיטות זיכרון והכנה למבחנים. נהנת ללמוד ובעיקר ללמד. בדגש על טכניקות למידה, שיטות זיכרון והכנה למבחנים.